Solaredge garantie afhandeling
Is uw Solaredge omvormer kapot en kan of wil uw installateur geen service meer verlenen terwijl u nog wel garantie heeft?
Geen probleem, wij regelen alles voor u!
De volgende stappen dient u te volgen:
Bestel het artikel "garantie afhandeling Solaredge" op onze site
Vul dit formulier in: https://www.solaredge.com/site-transfer-request
Vul bij New Installer / Account ID ons accountnummer in: 53845
Uw account wordt dan gemigreerd naar ons installateursaccount
Stuur een email naar [email protected] met het serienummer van de omvormer en de omschrijving van het probleem.
Wij zorgen dan voor de garantie afhandeling en u krijgt dan meestal binnen 2 weken rechtstreeks van Solaredge een nieuwe omvormer toegestuurd. U dient dan wel zelf de omvormer te verwisselen maar wij kunnen u daar telefonisch mee helpen.
Wij laten dan de defecte omvormer bij u ophalen en zorgen dat de nieuwe omvormer in uw account wordt toegevoegd.